Semeldagen

idag är det semeldagen och så klart ska man äta semla idag, vem ska inte de? Jag hatar semlor när mandelmassan inte är utblandad men annars älskar jag semlor :D Samtidigt som jag äter min självgjorda semla ska jag kolla på "den rätta för rosing" som har premiär idag klockan åtta som även Elin ska se på. Det är ju nån kille från södertälje som är med där så måste ju kolla ^^

Blir det semlor för er del också? isådana fall va tycker ni bäst om, när mandelmassa är i en klump eller utblandat i grädden ?

/Sofie


Kommentarer
Postat av: Nikolina

nej! :( snön finns fortförande kvar. men snart så kommer nog gräset fram och solen med, hoppas jag! du själv da?

2009-02-24 @ 20:02:21
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: daniella

sv: hehe, nej vårt sportlov har tyvärr precis varit!



semlor som semlor spelar inte så stor roll för mig vart mandelmassan ligger faktis xD

2009-02-24 @ 21:04:17
URL: http://fourwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0